Consoles, games, films en muziek
7602 topics in dit forum
-
- 1 reactie
- 158 weergaven
In Atlantis III ben ik vastgelopen in Siberie. Ik ben op het eiland (voorbij de tijger, de hond en de beer), in de "bloem". Heb hier de schedel en de "spear-thrower" gepakt. Kom met geen mogelijkheid meer van dit eiland af. Wie kan helpen?
Laatste antwoord door anoniem, -
- 3 reacties
- 172 weergaven
Is er een mogelijkheid de multiplayer alleen te spelen ala unreal tournament in teamverband???
- 3 reacties
- 182 weergaven
Ollah, Ik weet niet of dit de goede plek is om deze topic te plaatsen (misschien hardware??) maar ik heb afgelopen woensdag het stuurtje van logitech gekocht (Logitech MOMO Force) en hij is echt heel wijs!! Maar ik ben nu op zoek naar een "doe het zelf Cockpit" omdat dat stuur ontworpen is door de firma MOMO en ook stuurtjes maakt voor de echte Formule 1. Lijkt het mij wel ©ool om zelf ook een cockpit te bouwen. Ik ben al aan het zoeken gegaan, maar ik kan aleen cockpits vinden voor Flight Sims....en laar ik dat dan ff net niet leuk vinden. Dus ik hoop dat jullie weten waar ik een cockpit bouwdoos kan vinden :smile: de bouwtekeningen zijn ook al …
- 4 reacties
- 352 weergaven
Nieuwe Race Games..??wat en Wanneer komen er weer nieuwe RACE-GAMES..F1 Racing 2001 of 2002Need For SpeedOf andere... MvgJC
- 7 reacties
- 200 weergaven
als ik me goed herinner is er een programma (of zelfs meerdere) waarmee je het .pk3 formaat van quake 3 kan openen, individuele bestanden zoals plaatjes die erin staan kan bekijken en kan uitpakken?
- 7 reacties
- 237 weergaven
Ik heb windows XP erop staan sinds kort en nu doet mijn GTA 2 het niet meer, waarschijnlijk omdat XP 64 bit?? is en 98 was dat niet.Foutmelding is "kernel32.dll" Weet iemand of er ergens iets voor te vinden vinden is dat het wel werkt. Ik kan het nergens iets vinden. (Is natuur- lijk al een oud-maar leuk- spel)
medal of honor
door anoniem- 19 reacties
- 340 weergaven
vandaag uitgespeeld wat een aktie en realistische a.i. ik zou hem iedereen aanraden . het is een belevenis op zich. beefy :smile:
- 2 reacties
- 175 weergaven
De plaatjes die in CGW stonden zijn echt ... [quote:e2102d80d1]Steve Gibson (link : http://www.shacknews.com/onearticle.x/18079 ) The recent Unreal2 screenshots that came out a couple of days ago got quite a bit of criticism for looking photoshopped or "too good" if you can imagine that. Matt from Legend Entertainment made a quick post clarifying that the screenshots were staged, but they are 100% authentic within the engine shots. And here we go with the "it's fake" posts again. This shots was done 100% in the engine. The models are real. The geometry is real. The lighting is real. The particle effects (that includes the rocket streak and explosi…
- 2 reacties
- 162 weergaven
Ik heb sinds kort Windows XP, en verwchtte dat Flight Simulator 2000 daar wel op zou draaien; niet dus... Bij het opstarten van FS2000 krijg ik de volgende foutmelding: -------- In Flight Simulator 2000 Module is een fout opgetresen en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. -------- Ik heb FS2000 al 3 keer opnieuw geinstalleerd, zonder effect. Het downloaden van de nieuwste drivers voor mijn VooDoo 3 3000 hielp ook niet. Weet iemand hier iets voor (patch, update etc..)?? Hier nog even mijn specs: -Legend QDI KenetiZ 7E -Amd Duron 950 Mhz -384 MB SDRAM (1x128 + 1x256) -Seagate 20.0 gig HDD -VooDoo 3 3000 (PCI) 16 Mb Ram -SideWinder Precision 2 …
- 2 reacties
- 171 weergaven
Op de site games.swirve.com kan je het online spel Earth 2025 spelen. Voordat ik mijn vraag stel zou ik graag ff weten of er iemand anders is die dit spel ook kent/ervaring heeft ermee?
- 3 reacties
- 194 weergaven
Wie weet waar ik de complete versie van het spelletje Blackthorne kan downloaden?
Superbike 2001
door anoniem- 2 reacties
- 185 weergaven
Ollah,ik ben reeds overgestapt op het OS Win2k...ik had eerst Win98 SE.Nu heb ik een probleem met SuperBike 2001 van EA-Sports.Ik crach steeds op mn desktop als ik het EA intro gehad heb (EA Sports If It's In The Game, It's In The Game..dat stukje)Op de site van EA kan ik geen update vinden, en in de readme van Superbike 2001 hebben ze het aleen maar over Win95/98/98SE en geen Win2000Weet iemand waar ik een update vandaan kan halen??Bij voorbaat dank
- 1 reactie
- 150 weergaven
http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq-nederlands.php Geen warez hier [ Dit Bericht is bewerkt door: Speedy op 2002-01-25 18:35 ]
- 15 reacties
- 252 weergaven
Ik zag laatst een topic met een link naar de single player demo van 175 mb. Die van spelletjesgarnaal doet het niet. Welke andere links zijn er.
- 2 reacties
- 153 weergaven
Weet iemand waar ik medal of honor kan Downloaden. Greetzzzzz Distroyer [ Dit Bericht is bewerkt door: The Distroyer op 2002-01-24 18:56 ]
- 1 reactie
- 165 weergaven
Hier is de oplossing voor de trage muis in ST Dominion Wars met Windows XP. Je hebt nodig de "Application Compatibility Toolkit" welke je kan vinden op de WindowsXP cdrom of http://www.microsoft.com Start "QFix applicatie, en wijzig de Dominion Wars layer naar Win98. Vervolgens verander je het volgende in de Fix layer: - Win98VersionLie uitvinken - Win2000VersionLie aanvinken. Bij mij werkt het weer als een trein, nou ja, een starship.
- 1 reactie
- 165 weergaven
Als je wilt weten wat er voor versie 2.87 voor een nieuws te zien is : [url=http://infiltration.sentrystudios.com/files/pafiledb.php?action=file&id=95]filmpje[/url] 14 Mb (het is in het Divx-formaat) Screenshots van het mappack dat er bij hoort vindt je op de site van [url=http://www.tbuildt.com/]TBuildT[/url] [img:dbc94cf5c6]http://www.planetunreal.com/tbuildt/1_22_update/tfist_baghdad2.jpg[/img:dbc94cf5c6] Meer info vind je op de site zelf : http://infiltration.sentrystudios.com
Ik zoek een spel
door anoniem- 12 reacties
- 297 weergaven
Ik ben voor mijn vrouw op zoek naar een spel dat lijkt op zoiets als The 7th Guest. Het moet iets zijn zonder schieten en het moet leuke puzzles bevatten. Het hoeft er niet spectaculair uit te zien, zolang het haar maar een aantal uurtjes zoet houdt.Ik heb het al geprobeerd met RealMyst maar dat vond ze nix.Weet iemand iets? Als ik niet gauw iets vind zal ik een oud barrel van een PC moeten vinden om daar The 7th Guest op te draaien (DOS!!!). Ik krijg het namelijk niet op XP aan de praat.
- 4 reacties
- 206 weergaven
Heb wat spellen voor de kids geinstalleerd. Lego eiland II en Hype (Ubisoft). Tijdens het spelen stoppen de spellen en kom ik weer terug op mijn bureablad zonder foutmelding of dergelijke??? Heb allerlaatste drivers gedownload voor asus v7700/ directx8.1 / maar geen resultaat. Alle test in dxdiag zijn goed...heb ook geen programma's meelopen in de taskbar. Wie weet raad.. (anders komen de kids in opstand...:wink: Configuratie= amd xp 1800+, msi k7t pro 266a raid, asus v7700..
Commandos II
door anoniem- 6 reacties
- 230 weergaven
Hey allemaal,Ik heb nu de bonusmissie van level 6 gehaald, dan moet je alle Duitsers uitschakelen, de mijnen onschadelijk maken, een boek pakken, en op het eind iedereen in de truck stoppen. Nou, ik heb alles gedaan, en alles word keurig afgevinkt op het "missie-lijstje", behalve als ik iedereen in de truck stop.. Dan wacht ik een poosje, maar er gebeurt niets... Hoe kan dit ? Ik heb alles goed uitgevoerd....------------------ Signed by Mini-Killer, the one and only.
- 3 reacties
- 160 weergaven
In de explorer wordt de cd-rom speler gewoon herkend nm drive E: Ik heb twee harde schijven genaamd C: en die andere heet D: cd-rom speler heet E: In apparaatbeheer staat ook alles goed. Probleem: Als ik een cd erin doe ( maakt niet uit welke) krijg ik de melding ' drive E:not accessible" of het duurt 4 minuten voordat -ie de inhoud vd cd laat zien in explorer. Wat is hier de oorzaak van ?? let me know thanks...
- 0 reacties
- 185 weergaven
ik heb een gloednieuw logitech momostuur en het enigste spel wat ik heb is f1 2000 van ea sports en ik krijg het niet voor elkaar om de force feedback ingeschakeld te krijgen. in de afstelling van het spel en van het stuur staat softwarematig het force feedback ingeschakeld. ondersteund f1 2000 het stuur niet of doe ik iets verkeerd? welke spellen zoals nascar indycar en rally werken wel op mijn stuur?? graag jullie hulp!!
- 1 reactie
- 182 weergaven
Ik heb Operation Flashpoint geinstalleerd, maar wannneer het opgestart wordt gaat het beeld flikkeren/flashen. Ik gebruik een Diamond ViperIIZ2000 voor Windows 98. Ik heb reeds de videodriver geupdate, nieuwe patch van de game geinstalleerd en alle mogelijke gameinstellingen uitgeprobeerd. Heeft iemand een oplossing?
Nadelen Shooters
door anoniem- 18 reacties
- 437 weergaven
Ik wilde even een aantal shooters onder het licht houden en kijken in hoeverre de meningen verschillen. Komen ze:Unreal: Mooie graphics maar persoonlijk vind ik de gameplay verschrikkelijk zuigen, het speelt niet lekker als je op zo'n beest schiet en hij komt als een malle op je af rennen waarna ie niet meer van je af te slaan is. Het geluid vind ik ook onder de maat.UT: Beter als het hierboven staande spel, veel actie, goede gameplay en een goed geluid.Quake3: Mooie graphics, goed geluid maar opnieuw vind ik de gameplay zuigen, alles gaat veel te snel, je kunt niet lekker gewoon een vuurgevecht aangaan, als je wilt winnen zul je je tegenstanders springend, huppelend en s…
- 4 reacties
- 165 weergaven
[ Dit Bericht is bewerkt door: beregost op 2002-01-21 21:56 ]
Laatste antwoord door anoniem,
-
Forumstatistieken
235,9k
Aantal topics1,6m
Aantal berichten -
Leden online
Geen leden om te tonen