Consoles, games, films en muziek
7602 topics in dit forum
-
- 0 reacties
- 180 weergaven
Ik was laatst Ghost Recon aan het spelen en toen ik net met de missie wilde beginnen sloot Win XP de game af en stond er onder in de startbalk: "Your system memory is low on virtual memory. Windows is increasing size of your virtual memory paging file. During this process memory requests for some applications may be denied." Nou heb ik vanalles geprobeerd ik heb de swap file groter gemaakt tot 700 mb. Er stond standaard initial 191 mb- max 300. Ik heb hem ook al op system managed size gezet maar dat wilde niet werken. Weet iemand waar het aan kan liggen? Ps.: ik heb een pentium 3 450 mhz, 128 mb ram, nvidia geforce 2 mx 32 mb ddr ram, en genoeg vrije …
Laatste antwoord door anoniem, -
- 24 reacties
- 616 weergaven
Eindelijk op de kabel, nu zoek ik een goed online spel,wat is er uit, en wat komt er binnenkort uit. Moet je ervoor betalen , wat wel is gebeurt? Zijn er games waarbij er geen cheats gebruikt kunnen worden? BVD GER
- 3 reacties
- 202 weergaven
Ik zoek voor UT een eiland-map. Ik heb al bij Goegeltje gezocht op DM-Island, maar het enige wat er is is een CTF map. Ik weet dat je die kunt ombouwen maar al die starterpoints hernoemen enzo, dat is me teveel werk. Heeft er iemand nog een leuke? of een goede download url voor eigen gemaakte maps? Deze is wel leuk: [url]http://www.aemaps.com/[/url]
- 5 reacties
- 271 weergaven
Als beginnende gamers op een home netwerkje zitten we met het volgende probleem: We willen Red Alert 2 gaan spelen. Hoe krijgen we dit spel actief op 2 computers. We zagen al dat er een IPX/SPX protocol nodig was op de netwerkkaarten>dus geinstalleerd. Maar dan....? Op een computer draait Red Alert in de CD-rom moeten we iets bij het spel invullen zodat de andere computer ook mee kan doen? Moet RedAlert ook op de andere computer geinstalleerd worden?
- 1 reactie
- 177 weergaven
G'dag allemaal ! Weten jullie wanneer Disciples II in de winkels zal liggen ? In America is het al sinds 24 januari te vinden. Groetjes, Ankh.
...
Unreal Tournament
door anoniem- 1 reactie
- 171 weergaven
Ik zoek een link naar een downloadsite met de full version van Unreal Tournament. Wie o wie? =========================================
- 10 reacties
- 229 weergaven
Zit ik me uit te sloven om bij familie XP (en andere progs) te installeren, komt het heikele punt: alle kinderen willen wel hun "Kruitvat"-spelletjes blijven spelen die onder Win95 het nog prima deden. Natuurlijk in de comptabiliteitsmodus opstarten, maar niks hoor. De programma's missen bepaalde dll's in system of system32. Is hier een algemene oplossing voor, of is dit toch per spel verschillend? Enkele specs: AMD 1,8 nVidea Gforce2 64 mb directX 8.1 XP home
- 3 reacties
- 279 weergaven
Ik vond Elite Force wel leuk, dus ik heb nu ook het Mission Pack. Ik zal wel iets niet goed doen, maar ik kom niet verder dan een beetje doelloos op Voyager heen en weer lopen. En de binnenarchitectuur daarvan heb ik nu, na 2 uurtjes wel gezien. Verder was er nog iets op het holodeck. Alles bij elkaar nauwelijks groter dan het eerste (Borg) stukje van het eerste spel. Hoe kom ik verder, waar blijft de rest ?
Nog mensen die naast Kolonisten van Catan (trouwens ook leuk PC Game !) ook nog andere 999 games spelen ?
XP probleem
door anoniem- 7 reacties
- 251 weergaven
Hoi luitjes, Ik heb sinds een paar dagen geleden een nieuw systeem aangeschaft. Hierop heb ik XP laten installeren. Nou zijn er een aantal spelen die niet meer tte spelen zijn, er zijn zelfs spelen die geeneens meer te installeren zijn. Voor sommige spelen zijn er patches op het internet, voor sommige niet. Heeft iemand van jullie misschien een oplossing? HELP!!!!!
...
MUGEN rox! (niet honda) www.elecbyte.com Verder valt er gewoon niks over te vertellen. Kijk ook op http://pub24.ezboard.com/fmugendevforumfrm15 Jaha MUGEN ROX!!!
- 1 reactie
- 159 weergaven
Zodra ik een spel laadt of wil beginnen in MoHaa probeert het spel in te bellen (ik heb modem), dat willen we natuurlijk niet, en daarna is het erg lastig om het spel weer goed in beeld te krijgen. Iemand een oplossing? Ik kan alleen bedenken om de standaard inbelverbinding uit te zetten in IE.
- 1 reactie
- 195 weergaven
Weet er iemand een goede proxy server waarmee je via internet kunt spelen. Eentje waarmee je porten kunt toevoegen. Zodat we dus met 2 computers op internet kunnen spelen?
- 1 reactie
- 189 weergaven
ffe een vraagie. bij delta force landwarrior, operation flashpoint. dat is die ene missie waarbij je die bom in dat gebouw moet vinden. ondanks een andere topic over ditzelfde level kan ik die bom nog steeds niet vinden. weet iemand hoe ik bij dat ding kan komen?bvd,Desert Fox------------------
- 2 reacties
- 216 weergaven
Hey, ik heb laatst een virus op m'n pc gehad, waardoor ik alles opnieuw heb moeten installeren.. Ik heb nog wel eerst de map "save" van Diablo II gekopieerd (daar staan dus de save-games van je characters :smile: ) Ik heb daarna Diablo II opnieuw geinstalleerd, ook Lord Of Destruction, en daarna heb ik de map "save" weer naar de nieuwe map gekopieerd, dus nu kan ik weer verder spelen met mijn oude karakters... Nu het grote probleem: als ik een poosje gespeeld heb, en dan ga ik eruit (Save and Exit) hoort ie eigenlijk alles op te slaan, maar dat doet ie niet :sad: Als ik dan een volgende keer verder ga met mijn karakter, blijkt dat ie niet gesaved heef…
- 2 reacties
- 155 weergaven
zelfgemaakt: Lemmings@War een gameplay vergelijkbaar met worms, maar het uiterlijk van lemmings. het is ook nog freeware!!! http://chaozzatwork.tripod.com/games.htm zeg me wat jullie ervan vinden.
- 12 reacties
- 190 weergaven
Hallo Weten Jullie Wanneer er weer nieuwe SHOOTERS uit.komen.???? Ik bedoel: UNreal 2 Soldier Of Fortune 2... Zijn er nog meer... Goede Shooters in de maak.. mvg JC
XP probleem
door anoniem- 0 reacties
- 303 weergaven
Hoi luitjes, Ik heb sinds een paar dagen geleden een nieuw systeem aangeschaft. Hierop heb ik XP laten installeren. Nou zijn er een aantal spelen die niet meer tte spelen zijn, er zijn zelfs spelen die geeneens meer te installeren zijn. Voor sommige spelen zijn er patches op het internet, voor sommige niet. Heeft iemand van jullie misschien een oplossing? HELP!!!!!
- 0 reacties
- 136 weergaven
De (beruchte?) CS-clone voor UT genaamd [url=http://www.tactical-ops.to/]TacOps[/url] zal over enige tijd net als CS te koop zijn in de winkel ... http://www.gamespydaily.com/news/fullstory.asp?id=2862 Ze zouden eerst een van de mods worden die met de 'game of the year'-versie van UT werden meegeleverd. Dat is toen op het allerlaaste moment niet doorgegaan. Toch wel leuk (voor hun) dat deze mod nu dus toch in de winkel komt te liggen.
- 6 reacties
- 150 weergaven
Ik weet niet of dit mag, maar weet iemadn waar ik een no cd crack kan vinden voor GTA2 onder Windows XP? Alvast bedankt, Gilbert PS Als dit verboden is, mijn excuses
- 2 reacties
- 141 weergaven
Ik vroeg me af er ook skins zijn van bekende nederlanders voor Quake 3. Lijkt me wel geinig om een keer als Willem-Alexander of Andre Hazes te spelen. Dit is serieus bedoeld hoor.
- 3 reacties
- 168 weergaven
Wie kan mij helpen? Ik heb een nieuwe pc met xp. Harry Potter erop geïnstalleerd. Bestandjes die de score onthouden netjes in de betreffende directory gezet. In windows 98 lukte dit prima met herinstallatie. Wat doe ik fout in XP?
- 5 reacties
- 179 weergaven
Hoe kan ik in dos meer geheugen krijgen om wat nieuwere dos spelletjes te kunnen spelen?
Laatste antwoord door anoniem,
-
Forumstatistieken
235,9k
Aantal topics1,6m
Aantal berichten -
Leden online
Geen leden om te tonen