Consoles, games, films en muziek
7602 topics in dit forum
-
- 1 reactie
- 182 weergaven
Beste Mensen, Wie kan mij vertellen of er een mogelijkheid is om Need for speed 4 (en 3 trouwens ook) te laten draaien i.c.m mijn GeForce2 videokaart. Dit wil me maar niet lukken. Is hier misschien een patch voor? Ik hoor het graag, Groeten Enrico.
Laatste antwoord door anoniem, -
[ Dit Bericht is bewerkt door: janjantjes op 2002-02-13 11:45 ]
- 0 reacties
- 183 weergaven
Heeft iemand die voor mij in de aanbieding? Liefst legaal natuurlijk. Ik heb nu 3x een keurig net beleefd briefje gestuurd naar Falcom.com met de vraag of ik dit spel van ze kon kopen, maar of ze kunnen geen Engels, of hun mailserver ligt er uit of zo... Ik krijg in elk geval geen reactie van ze. Heeft iemand dit spel (desnoods de Japanse versie) of weet iemand waar ik dit kan kopen? Alvast bedankt Michiel
[ Dit Bericht is bewerkt door: pschalkw op 2002-02-12 14:22 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: pschalkw op 2002-02-12 14:25 ]
- 17 reacties
- 268 weergaven
Hee, Ik ben op zoek naar de Counter-Strike Half-Life. Er zijn zoveel pakketten dat ik niet weet welke ik moet nemen. Ik bedoel daarmee het shooter spel met de terroristen (Hostages and bomb) en cops. Waar kan ik deze vinden? Free Record shop heeft ze niet. Dixons ook niet. Waar? Is het spel dan zo oud dat het niet meer in de winkels ligt? Dat zou jammer zijn, want ik wil CS ook op Internet spelen.
- 4 reacties
- 186 weergaven
Ik heb onlangs de HL single player mods Poke464 en Case Closed gedownload. Als ik deze heb geinstalleerd en in 't HL menu geactiveerd heb en ik kies een nieuw spel krijg bij beide mods de volgende foutmelding: "could not load library c:Half-Life/cc/cl_dllsclient.dll" cc staat in dit geval even voor de mod Case Closed. Ik heb een vermoeden dat dit komt doordat ik Half-Life moet updaten, maar is dat ook zo want als ik die client.dll file selecteer zegt ie dat 't een NON registered versie is van ActiveX Manager en dat de trial periode beeindigd is. Wie weet hier iets van? Greetz.
- 10 reacties
- 210 weergaven
Zijn er nog zulke spelen ? ik heb als latste echt goede EInhander op playstation hegespeld Is er its voor PC ,Recoil vond ik ook goed ......maar ja is dat ales ?
- 19 reacties
- 649 weergaven
De PlayStation 2 van Sony, de Xbox van Microsoft, de GameCube van Nintendo of een een geheel andere?Wat is jullie mening? Er is ook een poll over dit onderwerp op de homepage van Computertotaal.nl: http://www.computertotaal.nl Bekijk de uitslag van deze poll tot nu toe: http://www.computertotaal.nl/survey/result.pl?id=25 [This message has been edited by Guido van den Anker (edited 19-10-2001).]
Ik heb eindelijk de volledige versie van need for speed 4.:grin: Hoe krijg je nou die oude banen (NFS3) want voor zover ik weet krijg je wel 3 extra banen met de knockout maaaar... Heeft iemand wijze raad voor mij???
- 0 reacties
- 196 weergaven
I-Search is een internetgame die wellicht voor iedereen hier interessant is. Spel-, puzzel-, denkvaardigheid, creativiteit en nieuwsgierigheid staat centraal bij I-Search. Meer info en aanmelden: http://www.i-searchthegame.nl Deelname is uiteraard gratis en deze game is niet commercieel. Het spel wordt in de toekomst waarschijnlijk ook omgezet naar andere talen behalve Nederlands, zodat ook andere mensen mee kunnen doen! [ Dit Bericht is bewerkt door: zwollenaar op 2002-02-10 17:17 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: Zwollenaar op 2002-02-12 14:01 ]
- 2 reacties
- 148 weergaven
Ik speel regelmatig MUltiplayer in RTCW, en dan kan ik een lijst tevoorschijn toveren die allerlei servers geeft om op te spelen, maar soms zie ik een server adres staan op een site, en dat kopieer ik dan ff, maar wie kan mij vertellen waar ik dat in kan vullen!! Voorals nog kan ik alleen via het hoofdscherm voor een server uit de lijst kiezen, dat zijn wer wel veel, en ik kan er zelffs een als favoriet markeren, maar zelf een sdres invullen om te spelen heb ik nog niet gevonden!!! Wie kan mij helpen Greetz :smile: Seahawk
- 1 reactie
- 164 weergaven
normaal springen is pijltje naar voren en ALT. maar als ik lara verder moet laten springen, hoe doe je dat dan? ik word er gek van....
- 5 reacties
- 189 weergaven
Ik heb het Harry Potter spel geinstalleerd onder XP en lijkt op het eerste gezicht goed te lopen. Als ik echter in het eerste level met de muis een lijn moet natekenen op het scherm ziet het spel de muisbeweging niet. Heb bij kennis zelfde game geinstalleerd (ook XP) en hier werkt het wel. Heb op andere partitie Win 98 en spel werkt dan ook. Wie ook wie weet een oplossing zodat ik gewoon onder XP kan gamen.
- 3 reacties
- 175 weergaven
Hallo, Het spel Road to India wil bij mij niet opstarten. De foutmelding is: Could not initialize soundsystem. Waarschijnlijk een probleem met de geluidskaart dus. Ik heb de volgende configuratie: Windows XP, Geforce-kaart, PIII-550, 512 MB en een Creative SB Live! Value. Kan iemand mij helpen en weet iemand of er een patch voor dit spel is. Zo niet, dan ga ik maar terug naar de winkel en mijn geld terug vragen. P.S. Ik weet dat de SB-live serie veel problemen geeft met games, maar ik heb nog geen zin om een nieuwe geluidskaart aan te schaffen
- 1 reactie
- 194 weergaven
MM2 werkt niet lekker met mijn nieuwe videokaart. Ik heb een Geforce2 Pro GTS 64mb DDR kaart maar ik heb een dramatisch slecht beeld tijdens het spelen van MM2. Heeft iemand enig idee of er een patch hiervoor beschikbaar is?
Weet iemand wanneer grand theft auto 3 op de pc uitkomt?
- 10 reacties
- 197 weergaven
Na 2 weken, vastlopers in hard aangereden obstakels, en bij overgang naar nieuw toernooi, zwarte schermen met venstertje: "Er is een onverwachte fout opgetreden. Opnieuw opstarten. Indien de fout zich blijft voordoen, kontakt Davi-service". En dan heet het spel ineens geen a2racer meer, maar davilex! Beschrijf je je probleem en stuur je je intiemste pc-gegevens mee, krijg je enkele dagen later een door een (blijkbaar) geestelijk minder valide persoon opgesteld schriftelijk antwoord, dat bestaat uit een uit davi-service's eigen teksten geknipt standaardprobleem (een van de vier!?) met een idem antwoord. En die site van ze is ook een hoop lucht...Overigens: als ie het doet,…
- 12 reacties
- 165 weergaven
Mijn probleem is dat ik SimCity3000 op de HardeSchijf gekopieert heb maar dan doet hij het niet goed. Het spel werkt wel doormiddel van de CDRom. Als ik het spel opstart verschijnt bij het hoofdmenu de keuze knoppen maar zonder de tekst. En als ik dan een nieuwe stad kies blijft hij hangen bij het laden. Ik kan dan nog wel met Alt+Tab terug naar windows98. Wie weet wat er fout is?Eli Versteeg
- 10 reacties
- 142 weergaven
Wil je van de nieuwste games op de hoogte gehouden worden dan moet je aanmelden bij onderstaand site. Deze site geeft veel nieuws en heeft ook video intro's en heeft een dagelijkse e-mail hierover. Dus wil je alles weten hierover klik op de url. http://www.gamespy.com (T)
welk os kunnen jullie aanbevelen voor een supersnelle game-pc? Ik heb nu win98se, maar om wat met de tijd mee te gaan zou ik win xp wel willen gebruiken. Kan dit os problemen op gaan leveren met oudere games? En hoe is nu het geheugengebruik van xp t.o.v. win98 ?
Webgames??
door anoniem- 2 reacties
- 195 weergaven
Is er iemand hier die web-based games speelt (en dan bedoel ik spellen als Planetarion en Utopia...)???
- 8 reacties
- 159 weergaven
Wie weet een leuk spel om met twee deelnemers op een thuis netwerkje (2 PC's) te doen. Netwerk is net geinstalleerd en we willen een game uit proberen. Liefs eentje die gratis is te downloaden of tijdelijk gratis is uit te proberen.
- 4 reacties
- 146 weergaven
Force-feedback mogelijk oorzaak RSI De British Medical Journal maakt melding van een 15-jarige jongeman die kampt met gezondheidsproblemen ten gevolge van het langdurig spelen met een force-feedback joystick. Herhaaldelijke spelsessies van zeven uur achtereen veroorzaakten RSI-klachten die ook bij sommige bouwvakkers voorkomen. Dokters vragen zich nu af of de verpakking van gamecontrollers geen gezondheidswaarschuwing moet meekrijgen. De jongeman liep zijn kwaal op bij het spelen met een trillende controller voor de PlayStation. Hij speelde vooral autospellen, waarin trillingen aangeven dat er sprake is van een slecht wegdek is of de auto van de racebaan raakt. Zi…
vechtspel??
door anoniem- 8 reacties
- 174 weergaven
Ik zoek een gaaf vechtspel. Is tekken uit op pc? welk deel? weet iemand een vechtspel te downloaden? Of een vechtspel dat echt de moeite is om te kopen?? ------------------ stay informed!!! >;-)
- 3 reacties
- 163 weergaven
Bestaat er een "patch" of iets om voor mijn zoon de KPN eredevisie te spelen met Fifa 2002.Al op veel sites gezocht maar niets gevonden.Het lijkt mij dat deze moet bestaan. Waar kan je die downloaden. Alvast bedankt
Laatste antwoord door anoniem,
-
Forumstatistieken
235,9k
Aantal topics1,6m
Aantal berichten -
Leden online
Geen leden om te tonen