Consoles, games, films en muziek
7602 topics in dit forum
-
ik vroeg me af wat jullie het beste spel (of map van spel) vinden om te sniperen. ik red faction (denk ik)
Laatste antwoord door anoniem, -
- 3 reacties
- 360 weergaven
Ik heb de pragamma van gmax op verschillende manieren geinstaleerd maar het programma wil niet werken als ik op een zelf gekreerde object met mij rechter muis aan klik krijg ik een rood menu balkje wat ik niet kan lezen. Weet iemand hier een antwoord op. bedankt! [ Dit Bericht is bewerkt door: NoNoAD op 2002-02-23 14:12 ]
Red Faction
door anoniem- 2 reacties
- 203 weergaven
''voor online red faction players'' Ik speel de laatste tijd Red Faction online nu heb ik geupdate naar version 1.10 met een crack maar wie weet waar de crack voor version 1.20 te krijgen is want ik krijg per avond maar 2 servers van de 295 de rest zegt hij incompitable version duzzzzzzzzzzzzzzzz.
- 8 reacties
- 285 weergaven
ik ben het spel nu aan het spelen ik heb er een vraagje over? hoeveel "part" zijn er.
- 10 reacties
- 312 weergaven
O.a. te downloaden van : fileplanet grootte : +/- 133 MegabyteOfficieele site : http://mohaa.ea.com Leuker dan Return to Castle Wolfenstein ? Van wat ik van de single-player filmpjes heb gezien m.i. wel ... mogelijk dat de multiplayer-variant ook beter is :smile:------------------ - Red Kink FM - - JaFO's Bot-editor - - How many pirates did you kill today ? -
- 6 reacties
- 193 weergaven
Athans dat vind ik ervan, ik wil namelijk spellen als , counterstrike, half-life doh!, wolfenstein, en unreal en natuurlijk quake 3 gaan spelen. om on-line in een clan te spelen die goed zijn in al deze spelen (1 clan team) maar mijn computer is te traag, nu ga ik er als eerst een maxtor 40 gigh 7500 harde schijf in zetten naast mijn standaard 8 gigh 5400 harde schijf. en een nieuwe ram geheugen van 512?mb ivm de standaard 64mb ram geheugen. Ik wil ook de nieuwe geforce 3 kaart gaan, kopen ivm ati rage 128 64mb en een p4 1,5 gigh of hoger standaard p3 500 mhrz. Mijn vraag is, als ik die 512 mb ram geheugen geistaleerd hebt kan ik het ram dan nog hoger maken? met…
- 2 reacties
- 193 weergaven
Hé, ik begin gewoon lekker aan de trainingsmissie, waarin ik alles een beetje uitprobeer. Nu kom ik aan het einde van de missie en ga ik de rode deur door, ik ben 'dismissed'! mooi zo, nu kom ik weer in de briefing room, waari ik alleen kan kiezen uit de trainingsmissie, waar moet ik een echte missie kiezen?
- 5 reacties
- 152 weergaven
Dit spel vind ik tot nu toe het leukst, Commando's 2 word wat minder, maar welke soortgelijke spellen zijn er nog meer qua besturing, opmaak, doel etc.
- 10 reacties
- 199 weergaven
ik zit vast in mission3 level i je moet in de truck naar de v raketten site maar als ik de laatste quard niet dood en ik stap in heb ik de missie nog niet uit er staat 3/4 van de missie doeleind hoe moet ik verder.. beefy
[quote:3304720a2a] Op 14-02-2002 16:21, schreef eeddoo: het is meschien wat onduidelijk. [/quote:3304720a2a] IDD, ik begrijp er geen snars van.
- 0 reacties
- 227 weergaven
Ik zit met een probleem. Bij een vriend heb ik het spel MS Train Simulator geïnstalleerd alleen bij het spel vallen de letters voor helft weg (niet te lezen dus!). Ook zie je aan de rand van het scherm dat de uitsturing van het beeld niet helemaal goed is (flikkeringen enzo). Ik heb de nieuwste driver van de videokaart geïnstalleerd, het spel opnieuw geïnstalleerd en diverse instellingen in het spel veranderd, maar nee hoor. Niks helpt om de letters helemaal te voorschijn te toveren. Bij andere spellen zoals Collin McRae Rally 2 heb ik geen problemen. Wie kan mij helpen of wie heeft er een idee waar dit aan kan liggen. De rest van het beeld, dus zeg maar het rijden met de…
MOHAA inbellen
door anoniem- 2 reacties
- 173 weergaven
Hoe voorkom ik dat tijdens een LAN game MOHAA gaat inbellen? Gamespy etc. (uiteraard) uit gezet...
- 6 reacties
- 180 weergaven
Heeft iemand deze mod al gespeeld ?? Is wat ??? Ik ga waarschijnlijk de mod vanavond downloaden. O ja ff voor die gasten die willen zeiken over Counterstrike rules en waarom een andere mod wil ik ff zeggen houd je kop.
- 1 reactie
- 153 weergaven
Ik heb MOHAA geinstalleerd en als ik-um opstrat danvraagt-ie om netwerk. PC slaat vast en via ctrl-alt-del netwerk taakbeeindigen en dan foutbericht verzenden (dus niet) Waar heb ik het verkeerd gedaan bij XP zeker iets verkeerd gezet, maar wat??? Met de DEMO CD zelfde probleem, dus toen maar de full cd's aangeschaft. Niks geholpen.
- 4 reacties
- 245 weergaven
Als ik via Gamespy een potje C&C renegade (multiplayer Demo) wil gaan spelen word ik er naar een tijdje (variabel tussen de 3 minuten en 20 minuten) eruit geknikkerd. Komt dit doordat het om een demo gaat of weet iemand anders hoe dat komt?
- 1 reactie
- 151 weergaven
Als ik een potje wil MP-en dan verschijnt er bij het inloggen op de server een time-out-error. Nu schijnt dit verholpen te kunnen worden met de zg. 1.1-patch. Nu heb ik een nederlandse versie van MoH:AA, en de US en UK-patch werken dus allebei niet. Wie weet hoe ik toch kan Mp-en, of een patch kan halen die wel werkt?
Ik was benieuwd of er nog CT"ers unreal tournament instagib speelden, het FPS aller tijden (bijv. via clanbase) iemand? zo jah wat is je nick
- 6 reacties
- 195 weergaven
Weet iemand waarom dit niet werkt bij mij? Ik heb 2 VooDoo II kaarten in SLI opstelling, maar alle spellen die draaien op de Q3 engine weigeren te draaien. Of zou dit door m'n systemspecs komen? PII 300 met 128 MB RAM, ook draait Red Faction niet bij mij, terwijl Unreal (toch nog steeds een van de grafische kwalitatieve games) als een trein draait in 1024x768. Wie kan mij raad geven? Greetz. P.S. Oja, m'n primaire video kaart is een Diamond Fire GL 1000 Pro met geloof ik ook 12 MB. [ Dit Bericht is bewerkt door: Brumbo op 2002-02-14 08:56 ]
- 3 reacties
- 190 weergaven
Counterstrike doet het perfect! :grin: Maar nu gaat ie zeuren over de cd-key!! Hij zegt steeds invalid cd-key maar dat is het niet!!! :sad: :sad: :sad: Weet iemand iets??
- 2 reacties
- 163 weergaven
Mijn kinderen willen Simcity 3000 spelen op de PC, maar elke compabiliteitsmodus werkt niet. Wil niet doorstarten. Windows XP home. AMD1800+, 512 Mb DDR geheugen, 3D Prophet GeforceIII Ti500 kaart 64Mb. Iemand een oplossing? Bedankt alvast namens de kinderen!
Release MOHAA
door anoniem- 16 reacties
- 235 weergaven
Is Medal of Honor, Allied Assualt al uit? Volgens EA is die op 22 jan. al uit gegaan, en ik zag ook al de eerste patches. Ik heb 'm nog niet in de winkel gezien.
- 0 reacties
- 154 weergaven
Help, Kan ik the 11th hour nog onder XP spelen? Kan iemand mij helpen? Ik weet het...het is een oud spel, maar zó leuk dat ik het weer eens uit de kast gehaald heb. Graag jullie reacties
- 9 reacties
- 181 weergaven
Helaas wil de allernieuwste counterstrike niet bij mij. Je komt gewoon in het normale half-life scherm en links-boven staat 'console' hoe kan dit??
- 1 reactie
- 183 weergaven
Op de PC van m'n dochter loopt Simcity vast na ± 0,75 uur (PC probeert spontaan opnieuw op te starten maar dit lukt niet uit/aan en weer opnieuw gamen) Na het veranderen van de "AGP aperture size" in de BIOS van 64M naar 16M (tip van Michael van Erp in C!T Januari)duurt het ruim 1,5 uur. Een hele verbetering, maar nog niet je dat. Wie weet een goede oplossing? Heb er ook al 256 MB sdr uitgehaald omdat Win 98SE niet meer ondersteunt dan 512 MB?? Gebruikte configuratie: MSI K7T Turbo (vers.3), AMD Athlon 1 Ghz, Asus 7100 pro 64M sdr, 256MB sdr. OS: 98se [ Dit Bericht is bewerkt door: WieWeetWat op 2002-02-12 19:53 ]
Force GT en XP
door anoniem- 2 reacties
- 177 weergaven
Hoe krijg ik in godsnaam mijn Force GT stuurwiel geinstalleerd in Windows XP
Laatste antwoord door anoniem,
-
Forumstatistieken
235,9k
Aantal topics1,6m
Aantal berichten -
Leden online