Printers monitors en overige hardware
54651 topics in dit forum
-
Hallo,Wie kan mij vertellen wat de procesor IBM 6x86 MX PR233 inhoudt. Is deze een p of pll?Waar kan ik hem vinden?groet,
Laatste antwoord door anoniem, -
- 3 reacties
- 158 weergaven
Iedere 3dB is 2x zo hard. Da's een natuurkundig rekensommetje (hoe dat precies zit, dat weet ik niet meer, maar het is iig wel zo) Ik denk echter dat je ook een beetje moet afwachten welk geluid storender is; hoewel het natuurlijk normaal gesproken zo is dat minder dB een minder HARD geluid betekend, hoeft dat niet te betekenen dat het geluid dan MINDER STOREND is. Het kan dus in de praktijk best zijn dat de hogere dB waarde minder storend is dan de lage. Het wordt dus een kwestie van een praktijktest. Daarnaast wil je natuurlijk ook iets dat in de praktijk onverenigbaar is; zware koeling <-> weinig geluid. Je zal dus wat concessies moeten doen...------------------ …
- 2 reacties
- 121 weergaven
Probleem: zodra computer aangaat schuift cd-laatje uit, weer in, weer uit, etc. CD-rom wordt in bios ook niet herkend (staat als slave op de HD, herkenning "auto"). Windows start wel op, maar heeft maar paar devices herkend (zoals ik het zie laadt hij bijv. bij de muis een .vxd-bestand niet). Als ik de harde schijf single gebruik krijg ik echter ook het probleem van het niet laden van een flink aantal drivers. Ik dacht eerst: CD-rom vervangen, maar begin nu te twijfelen. Herkent iemand het probleem?
- 3 reacties
- 167 weergaven
Eén van m'n computers heeft een zm6 abit moederboard. Er zit nu een 443 celeron processor op Wat kan daar maximaal op? En nog een tweede vraag. Ik zie bij web winkels box en tray staan wat betkent dat??Bedankt?
- 1 reactie
- 147 weergaven
Ik wil kaarten afdrukken van 155mm op 105mm met mijn HP970Cxi printer.Het ontwerp heb ik gemaakt met Publisher 98, maar nu is mijn vraag hoe moet ik dat doen om dit nu correct te laten uitprinten op mijn kaarten?Dus zodat het perfect past op mijn kaarten.
- 1 reactie
- 130 weergaven
ik heb een compaq 5700 series met daarin een savag4 tv out. Recent heb ik windows 2000 geïnstalleerd. Nu krijg ik tv out niet meer werkend. s3.com had wel een driver voor windows2000 maar dat hielp niet. Compaq had helemaal geen suport voor de kaart.Wie kan mij aan een driver helpen of weet wat ik moet doen?Is XP wel geschikt?
- 7 reacties
- 178 weergaven
help met dit luxe probleem. Donderdag 03-01 ga ik op pad voor een nieuwe computer. De keuze die ik heb is of een pentium 4, 1.7 met 256 rambus geheugen of een amd athlon xp 1600+ met 256 ddr geheugen. Wat is sneller of beter?
- 1 reactie
- 185 weergaven
ik heb een flink aantal dia's die ik wil sacnnen en op cd zetten. bestandsgrootte is geen probleem, want ik wil ze niet afdrukken. misschien te zijner tijd wel bewerken. welke resolutie kan ik het best gebruiken? maximum van mijn scanner is 1200. moet ik ook de schaal vergroten?dank, dank, dank
- 6 reacties
- 208 weergaven
Welke cd's heb ik nodig om dia's naar cd te branden. De een zegt CD-R de ander CD-RW. Wat ik wil is mijn dia's in gedeelten naar cd weg branden. Dus als er b.v. 200 op gaan dan per keer 25 dia's naar de cd branden. Ik wil dit doen om te voorkomen dat er na een crash ik opnieuw moet beginnen met inscannen. Wie weet het? Bijvoorbaat dank. Harrie Ruben
Maxtor HD traag
door anoniem- 7 reacties
- 172 weergaven
Hallo,Als eerste mijn specs: AMD XP 1600+ ECS K7S5A Lan 384 DDR Ram Geforce 2 MX400 Maxtor 40 Gb HDEn dan nu helaas mijn probleem: Ik heb een 40 Gb Ultra ATA 100 5400 RPM Maxtor harde schijf. Ik weet dat dit niet een van de snelste harde schijven is, maar mijn transfersnelheid van deze schijf is maar 3 Mb per sec. Dit getest met SiSoft Sandra en met Nero.Mijn HD hangt als master op mijn IDE1 en is de enige apparaat. Ik heb ook een 80 aderige kabel, dus hieraan kan het ook niet liggen. Ik heb ook al een andere geprobeerd, maar jammer niet de oplossing. In WinXP staan de IDE ATA/ATAPI controllers op PIO mode voor mijn harde schijf. Ik kan dit niet veranderen. Als mijn pc op…
Hallo,Ik heb een compaq deskpro 2000 mobo. Ik wil hiermee een dos programma (voor winkel dagelijks registeren) draaien. Belangrijk is dat ik drie parallel poorten moet hebben voor drie printers in drie kamers. Wie kan mij even helpen over deze drie poorten te realiseren. Er is natuurlijk al een. Bedankt alvast.
Hallo,Wie kan me vertellen wat 50ns betekent? Zo zie je vaak: "32mb 72pins 60ns" Ik weet wat 72pins inhoudt. Maar 60ns..
- 6 reacties
- 426 weergaven
Let op als je op een PC-discount inkt koopt.Op PC-beurzen of discounts koop ik steeds tot grote tevredenheid (namaak) inkt voor mijn Epson printer. Steeds probeer ik een ander merk. Ik heb het merk Color Jet (paarse opdruk) enige maanden geleden eens gekocht. Dit merk was het goedkoopste. Na plaatsing in mijn Epson Photo 700 bleek er maar voor 75% inkt in de te zitten. Zowel bij de kleuren als in de zwarte. De schrik werd nog erger want na ongeveer 20 pagina`s was de inkt op! Het was een aanbieding vijf kleur + vijf zwart en zeer voordelig. Met 100% garantie volgens de doosjes. Ook in de andere doosjes bleek echter veel te weinig te zitten. Op zondag 18-maart ben ik naar…
scanner- driver
door anoniem- 1 reactie
- 415 weergaven
Mijn scanner Starscan 4800 werkt niet onder Windows 98 ME. Wie heeft hiervoor een oplossing?
Abit AB-px5
door anoniem- 1 reactie
- 183 weergaven
Ben aan het zoeken naar de BIOS update voor de Abit AB-px5 maar kan het nergens vinden. Heeft iemand enig idee? De beste wensen voor 2002------------------
- 2 reacties
- 403 weergaven
Ik heb sinds kort de optische draadloze Trust ami mouse 250S. Alles werkt behalve de oplader (tevens ontvanger). Op het moment dat ik de muis in de oplader plaatst gebeurt er niets. Er zou een lampje moeten gaan branden, maar wat ik doe dit gebeurt niet (en ja ik heb de meegeleverde oplaadbare batterijen erin zitten).Zie ik iets over het hoofd of heeft iemand ook dit probleem gehad met genoemde muis?
- 0 reacties
- 149 weergaven
ik heb een canon bjc 2000 maar sinds kort als je wat wilt printen in word 97 of een ander programma geeft hij een foutmelding: WINWORD heeft een algemene beschermingsfout veroorzaakt in module CJDEV.DLL op 0001:000032d9. Registers: EAX=000041ef CS=1147 EIP=000032d9 EFLGS=00000287 EBX=00000044 SS=2d0f ESP=000082ba EBP=000082c2 ECX=00000059 DS=36bf ESI=000001ff FS=0000 EDX=00000000 ES=3767 EDI=000001ff GS=015f Bytes in CS:EIP:weet iemand hoe dit komt of hoe je dit kan oplossen
- 4 reacties
- 205 weergaven
De Ti is de opvolger van de GTS/Pro/Ultra kaartjes. Daarbij zit hij kwa snelheid tussen de Pro en Ultra in. Ik zou niet klagen in ieder geval :smile:------------------ Klik hier voor system specs.
- 3 reacties
- 236 weergaven
Wie kan me helpen ik wil een bestand zoeken maar de zoekfunctie werkt plotseling niet meer. ik ga naar > "Start" > "Zoeken" > "Bestanden of mappen" en dan krijg ik normaal het venster om bestanden te zoeken, ik kan ook alles invullen, enz. alleen als ik op "Nu zoeken" klik dan reageert hij niet, hij loopt ook niet vast maar zoals ik al zei geen reactie. Wie weet hier een oplossing voor? Bedankt, Bud.------------------ "Festina lente cauta fac omnia mente". ("Haast u langzaam, doe alles behoedzaam")
- 2 reacties
- 201 weergaven
Tijdens opstarten 98 SE verschijnt op het beeldscherm regelmatig de melding: Tijdens de initialisatie van apparaat NTKERN: Beschermingsfout van Windows. U dient de computer opnieuw op te starten"Na hardware reset verschijnt dan de BIOS melding: Checking NVRAM..No NVRAM" De memory check wordt nog uitgevoerd. Daarna "hangt" de PC. Volgende HW resets resulteren in hetzelfde resultaat. Nadat de PC is uit- en weer ingeschakeld gaat het opstarten goed tot het W98 Opstart menu (Veilige modus). Opstarten in de veilige modus gaat goed.Als vervolgens W98 wordt agesloten met "De computer opnieuw starten" wordt Windows 98 weer opgestart in Normal mode en werkt alles we…
- 3 reacties
- 264 weergaven
Sinds ik Windows XP Pro heb geinstalleerd heb ik problemen met spelletjes in combinatie met mijn ASUS V7100. Elke keer wanneer ik een spel start, verandert de refreshrate terug naar 75Hz en kloppen de beeldscherminstellingen van mijn monitor niet meer (bovendien is 75Hz, knap beroerd als je normaal naar 100Hz kijkt :wink:). Ik heb al in de driverinstellingen lopen snuffelen, maar ik kan niets vinden om dit te voorkomen. De spellen zelf draaien zonder problemen (Myst 3, Crimson Skies, Max Payne, Emperor).Systeem: ASUS A7V133, Athlon 800Mhz, 512 MB Kingston, ASUS V7100, Iiyama A705MTSoftware: Windows XP Pro NL (build 2600) VIA 4-in-1 v36, nVidia Detonator 23.11 (voor Windo…
- 0 reacties
- 428 weergaven
Kent iemand bepaalde inkjetprinters (max 800 gulden) die eventueel met een kleine uitbreiding kettingformulieren aankan?De matrixprinters ken ik al qua merk en prijs.
- 25 reacties
- 511 weergaven
Test systeem: AMD Athlon 1333MHz Epox 8K7A+ 512MB DDR Windows XPDrivers: Radeon 7500 6.13.3276 6006 wilde niet, kwam telkens met een foutmeldingGF3: nVidia Detonator 23.11Kyro 2: 09-0031 Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst :wink:Point sprites ging erg slecht op een Radeon 7500. 0.3Mpix/s een GF3 haalt er bijvoorbeeld 17.7 MPix/sec. De oorzaak is mij niet bekend, maar daar ga ik nog wel even achteraan.De Kyro 2 had wat render fouten in 3Dmark bij de high poly count tests. Ook de DOT-3 test ging gepaard met render fouten. Tevens zakt de framerate bij de Lobby als een pudding in elkaar door een software bug in 3DMark2001. (Heb g…
- 2 reacties
- 459 weergaven
Ik heb al een paar jaar een epson stylus color 600. De laatste tijd word hij steeds slechter, dat is niet erg want hij heeft al heel veel en goed geprint al die tijd. Nu wil ik wel zo'n nieuwe C60 van Epson aanschaffen, maar daar kan je door zo'n chip in de cartridges geen alternatieve inkt in doen. Ik had altijd 3 kleur + 3 zwarte cartridges voor 100 piek op de beurs. Dat tijdperk lijkt nu dus afgelopen, of heeft iemand van jullie een goed alternatief voor mij? Ze hebben toch allemaal zo'n beveiliging nu? Is HP of Lexmark misschien wat?Alvast bedankt voor jullie tips.
strepen op scherm
door anoniem- 1 reactie
- 194 weergaven
bij het veranderen van mijn scherminstellingen heb ik nu strepen op mijn monitor bij het opstarten van win-98. Alleen in veilige modus kan ik opstarten. Hoe krijg ik mijn vorige instellingen terug?Dank,Paul
Laatste antwoord door anoniem,
-
Forumstatistieken
235,8k
Aantal topics1,6m
Aantal berichten -
Leden online
Geen leden om te tonen